Beneficis per a tu

Un model d'entitat descentralitzat, la qual cosa suposa un avantatge en la gestió administrativa duta a terme en les nostres diferents delegacions a través del gestor de servei d'Egarsat, estant molt prop quan ens necessites per a assessorar-te en qualsevol tràmit.

Informació sobre l'accés a les prestacions d'Egarsat, assessorament per a la resolució de dubtes en la gestió de la relació de les teves empreses i autònoms amb Egarsat.

  • On obtindràs, mitjançant claus d'accés facilitades prèviament, informació sobre les teves empreses i autònoms i podràs consultar quan ho necessitis les llistes de baixes, altes, accidents sense baixa o pendents de comunicació oficial, etc.
  • Servei d'avisos: rebràs notificacions de les baixes i altes dels treballadors de les empreses, així com informació sobre el seguiment dels processos de contingència comuna.
  • Sol·licitar farmacioles, targetes amb el telèfon d'assistència mèdica, etc.
  • Assistent per a la introducció de Comunicats Proforma d'Accident.
  • Informe Previ de Deduccions
  • Accés a la documentació d'ús més freqüent en l'àmbit sanitari, prestacions o afiliació per als tràmits que hagis de realitzar amb Egarsat.
  • Accedir a la relació d'empreses i autònoms assignats al teu número de RED amb la possibilitat d'informar-nos de la modificació de cartera (autònoms i representants de comerç).
  • Consultar la contraprestació per serveis.

Un servei diari i gratuït, prèvia subscripció, pel qual per correu electrònic rebràs les novetats legislatives que afecten el teu sector d'activitat en matèria laboral i de la Seguretat Social en l’àmbit estatal i autonòmic. Així mateix permet accedir, des del mateix correu electrònic, a una base de dades documental amb informació legislativa, convenis estatals, autonòmics i provincials amb un cercador per facilitar la feina. Tot, sense necessitat de claus d'accés ni connectar-te a cap web.

Egarsat elabora eines per mantenir-te actualitzat sobre tot allò que t'interessa.

  • Egarsat Respon. Per aprofundir en coneixements t'oferim un butlletí monogràfic periòdic sobre temes d'interès amb un enfocament pràctic i relacionat amb els serveis i cobertures de la mútua o amb temes que afecten la teva relació amb la nostra entitat.
  • Egarsat Informa. Perquè estiguis sempre al dia de tot allò que t'interessa conèixer per al desenvolupament del teu treball, podràs rebre per correu electrònic: informació sobre novetats legislatives, actualitat laboral, modificacions horàries sobre centres concertats de la teva zona de referència...
  • Dossier d'actualitat laboral: Per mantenir-te al dia de la informació relativa a l'àmbit laboral publicada en els mitjans de comunicació més representatius, setmanalment rebràs per correu electrònic accés a una síntesi de les notícies més destacades que publiquem al nostre web.
  • Jornades: invitació a jornades específiques amb experts ponents i amb documentació de suport perquè puguis consultar-la quan requereixis, Fòrum d'actualitat laboral (organitzat anualment per repassar les novetats en matèria laboral de l'exercici anterior i analitzar la Llei de pressupostos de l'any en curs), jornades informatives sobre modificacions legals que afecten els autònoms i les empreses, etc.
  • Gestió de l'absentisme laboral: posem al teu abast eines perquè puguis assessorar directament els teus clients en matèria d'absentisme laboral com a servei de valor afegit que et permeti diferenciar-te d'altres despatxos professionals. Tot això disponible en un lloc web específic: www.absentismo.egarsat.es/absentisme 

 

  • Eines útils per facilitar-te la gestió de la mútua amb els treballadors autònoms:

 

  • Calculadora de quotes d'autònoms. Per als autònoms que desitgin obtenir la cobertura de riscos professionals i cessament d'activitat, comptes amb una calculadora de quotes al web.
  • Fullets informatius per informar-los dels avantatges d'aquesta cobertura.
  • Sessions informatives sobre cobertures i prestacions a les nostres delegacions
  • Carpeta de benvinguda a l'autònom amb un espai reservat per al segell de la teva assessoria perquè puguis lliurar-la amb tot el que necessiten saber sobre les cobertures contractades, així com documentació d'interès.

 

  • També disposaràs anualment d'un calendari laboral autoemplenable perquè puguis personalitzar-lo per a les teves empreses.