L'atenció sanitària oferta per Egarsat, valorada amb un notable alt pels seus pacients

L'estudi de satisfacció realitzat per l'entitat mostra una valoració de l'atenció sanitària rebuda en els seus centres del 8.57 sobre 10.

 

 

Els pacients d'Egarsat consideren positiu el servei sanitari que reben per part de la mútua d'accidents. Així es desprèn de l'estudi de satisfacció que l'entitat ha realitzat aquest 2013 per conèixer la seva percepció sobre els serveis prestats.

 

 

D'entre els diferents ítems sobre els quals ha preguntat als seus pacients, que abasten des de l'atenció inicial fins al tracte dispensat per l'equip sanitari, passant per les instal·lacions, destaquen els resultats obtinguts en satisfacció amb l'atenció sanitària rebuda en els centres de l'entitat, amb un 8.57.

 

En aquest àmbit, estan especialment ben considerats aspectes com els serveis de visites inicials i/o d'urgències (8.63) i els serveis de fisioteràpia (8.98). Molt positives, resulten també la satisfacció amb els serveis de traumatologia (8,59) i amb els serveis de rehabilitació (8.50). Les instal·lacions de l'entitat eleven la seva puntuació fins al 9.09 i l'atenció administrativa és valorada en un 8.74.

 

 

Quant a la xarxa de centres externs amb els quals la mútua té acord de col·laboració per a l'atenció de pacients, la satisfacció és d'un 8.66.

 

 

Egarsat realitza enquestes de satisfacció a pacients, mutualistes i col·laboradors per conèixer la seva opinió sobre els serveis prestats, i garantir d'aquesta manera que es trobin permanentment alineats amb  les expectatives i necessitats dels seus usuaris. Tot això, en el marc d'un esforç realitzat per l'entitat per aconseguir la millora contínua, que ha estat reconegut amb l'obtenció de certificats de qualitat en sistemes de gestió ISO 9001, en vigor des de fa més de tretze anys, així com del segell d'excel·lència EFQM +400, renovat al llarg de sis anys. En l'actualitat, l'entitat té l'objectiu d'arribar a ser reconeguts, en un futur, amb el segell excel·lència EFQM+500, atorgat per la European Foundation for Quality Management, el màxim nivell concedit pel Club Europeu de l'Excel·lència.

 

 

Els detalls de l'enquesta

 

L'estudi ha estat realitzat mitjançant enquesta telefònica a un total de 962 pacients, amb un marge d'error global de el +/- 4,5% (segons un univers >100.000), per un nivell de confiança del 95’5% i en el supòsit de màxima indeterminació (K=2 P=Q=50%).


Comentaris

Deixa el teu comentari:



Normes de participació