Print

Campanya Bonus Prevenció 2017

Campanya Bonus Prevenció 2017

Sistema de bonificació per a aquelles empreses que acreditin la millora de la sinistralitat laboral

A partir del 15 d’abril del 2017, s’inicia el període per a la presentació de la sol·licituds de l’incentiu Bonus, per a aquelles empreses que hagin contribuït eficaçment, amb inversions quantificables, a la reducció de la sinistralitat laboral i hagin realitzat actuacions efectives en prevenció dels accidents de treball i les malalties professionals, tal com regula el Reial Decret 404/2010, de 31 de març i l’Ordre TIN/1448/2010, de 2 de juny.

 

Procés per a la tramitació i terminis

Per tramitar la sol·licitud a Egarsat, cal emplenar l’Imprès de 'Sol·licitud, Certificat i Autodeclaració de l’empresari' i adjuntar la documentació acreditativa corresponent.

Les sol·licituds hauran de ser presentades personalment a qualsevol delegació d’Egarsat o bé, excepcionalment, remeses per Burofax a la nostra Seu Central (Avda. Roquetes, 63-65 - 08174 Sant Cugat del Vallès), fins al 31 de maig de 2017 (inclòs), segons l’Ordre ESS/106/2017, de 9 de febrer, per la qual es desenvolupen les normes legals de cotització a la Seguretat Social, atur, protecció per cessament d'activitat, Fons de Garantia Salarial i formació professional per a l'exercici 2017.

 

Documentació de consulta

(Disponible en castellà)

RD 404_2010 350,61 kB

Orden TIN1448_2010 543,93 kB

Presentación Bonus 2017 446,90 kB

Sistema reducción 2017 1,50 MB

Orden ESS/106/2017 839,92 kB

 

Documentació per a la sol·licitud del Bonus Prevenció

(Disponible en castellà)

Documento solicitud Bonus 2017 956,14 kB

Cuadro resumen 2017 217,50 kB

 

Informació addicional

Els Gestors de Servei d'Egarsat atendran totes aquelles consultes necessàries sobre la Campanya Bonus Prevenció 2017. Addicionalment està a disposició de les empreses mutualistes l'e-mail: bonus@egarsat.es


Comentaris

Deixa el teu comentari:



Normes de participació